En jobbig dag

En familje vän kom förbi sent på kvällen. Han lämnade över en massa grejer till oss, sen tog han en dusch och drack en kopp te med en massa socker och apelsinjuice(!!!!) i sen sa han adjö till oss... jag är rädd för att tänka mig den hemska tanken att jag aldrig mer kommer att få se honom igen! Hur kan man tro på Gud när livet är så jävla orättvis? Jag kan inte somna ikväll. Våran vän är nu på sjukhuset där han är inlagd för behandling av cancer. Han får inte lämna sjukhuset så han rymmer men kommer tillbaka när han ska ha de stora behandlingar, han säger att han inte vill spendera sina sista månader på sjukhus...

Kommentarer:

1 Sascha:

Åh jag blir så ledsen. Livet är verkligen inte rättvist ibland! Jag brukar tänka att allt händer av en anledning även om vi inte fattar den just nu! Ber för din vän och hoppas att hans sista månader blir så bra som de kan bli.

Kommentera här: