Many faces of moi

Sitter å väntar på att mötet ska börja. Har en lång dag på jobbet idag, till 20. Vill hem nu! Humöret är en aning bättre, blir bara så irriterad på mig själv när jag känner att det kommer krypandes det dåliga humöret. Fast, när jag tänker efter så har jag tyvärr lagt av med chokladen ( efter en antyda från min mor om att jag har blivit lite ja, mullig vad det "gulliga" ordet) så, åt skogen gick den inställningen om att man ska vara nöjd med Det man har. Jäkla ryssar, ska alltid lägga sig i hur man ser ut! Ni som inte vet, det är ett typiskt drag för det ryska folket att alltid diskutera hur tjock eller smal en annan har blivit!!!!!! Hatar det! Ge mig choklad och jag blir snäll! Puss på er!

 

Kommentarer:

1 Sascha:

Vet precis vad du menar med ryssar och speciellt ryska mammor! Min kära moder ska alltid kommentera hur "blek" och "spinkig" jag ser ut och jag fattar inte att de inte klarar av att vara glada för att de har oss och för att vi är friska och snygga och lyckliga. Jag tycker förstås att du är jättefin precis som vanligt och tänk om fler tjejer hade ditt självförtroende! Världen skulle vara en mycket lyckligare plats.

2 Maria:

К сожалению ты Милена права, русские всегда встречают по одежке (это имеется ввиду по внешности)мне очень жаль, что такое качество присутствует у русских :) А еще русские говорят хорошего человека должно быть многь :) это наверное полные люди так ро себя говорят, успокаивая себя! Я своим детям всегда говою... человека надо оценивать по поступкам.. по отношение к людям. :) надеюсь они не будут зациклены на внешности. Ты мне нравишься такая какая ты есть, ты излучаешь много позитива!!!! Kram

Kommentera här: