Inför första advent

Idag pysslade vi runt här hemma, har inte så mycket pynt än, väntar tills efter nästa helg. Lussebullar blev det, supergoda, men det bästa av allt var att hela familjen bakade! En otrolig tid som jag hoppas barnen kan minnas när de blir stora från sin barndom! 
Har varit en sväng i Sumpan och hämtat en rittavla min mamma har köpt till tjejerna på Myrorna. 
Bullarna fick åka in i frysen, tydligen var de så goda att inneboenden, Min mans vän som bor med oss för tillfället, kan inte motstå när jag bakar, han höll på och käka upp alla! Nu låter jag snål, jag vet! Usch!!! Fy på mig! 






Kommentarer:

1 sofia:

Va fina bilder! Ser ut som ni haft det jätte mysigt =)

Som svar på dina frågor: Jag mår bra , känner mig deppig efter allt det här bara. Operationen verkar ha gått bra dom anser att det är för tidigt för att säga ännu

Kommentera här: