Det kalla kriget är över!

Tänker mycket den här veckan. Har liksom så mycket som snurrar i mitt huvud. Har börjat få ont i magen igen, så där som jag hade det i höstas. Tröttsamt. Det få gå över av sig själv, har inte tid eller råd att vara sjuk. 
En bra nyhet är ju att min käre man och min mamma har äntligen fått tillbaka kontakt med varandra. Det tackar vi för. Har inte varit lätt i ett och halvt år kan jag säga. Hoppas nu bara att det förbli lugnt och inget sånt inträffar någonsin mera för det har varit påfrestande!

Har aldrig i mitt kunnat förstå varför människor försvårar livet för sig själva när det är redan så tufft med allt, att vara sams är väl det första vi ska göra för att få allt det andra att flyta, eller?
Ska ialf sitta en stund till på vilan med barnen så vi hörs! Puss


Kommentera här: