Börja om?

Bloggen har legat nere i snart två år.
Är jag lat? Nej, har bara inte prioriterat att exponera mig här. Livet har varit turbulent med barnafödandet, livet som ensammamma ett bra tag och all den vanliga karusell som snurrar utan att jag kan eller vill för den delen att den ska stanna och jag ska kliva av. För vitsen med livet är själva resan dit och inte slutdestinationen! 

Som sagt, välkommen återigen hit!
Säg hej till familjens ganska färska medlem, Joshua Ronny Pettersson, fem månader fyllda den 28 september. Harmonin definierat i en enda bäbis! 

Lovar inte förmycket men ska göra mitt bästa med uppdateringar varje dag. Dock är detta ingen flashig blogg med snygga bilder, vältränade kroppar, nyttig mat fint upplagt på en tallrik, spännande resor, senaste mode eller cleanaste inredningen! Detta är blogg om min vardag och kanske ett sätt för mina närmaste att följa mitt liv i bloggen! Vem vet, kanske kan det vara intressant för nån utomstående att kika in, lämna då en kommentar, jag lovar att besvara! 😉






Kommentera här: