Att vara trygg med sin vän

Jag har en vän, Maria, en fantastisk tjej som jag nu har känt i si så där 6 år! Hon är vacker, rolig och otroligt charmig! Alltid possitiv och mycket barnkär. I helgen träffades vi äntligen, tänk att förr i tiden sågs vi varje dag, på jobbet, och vi hade alltid oändligt mycket att prata om. Kan ni tänka er nu när vi ses (tyvärr!) bara max 3 gånger per år såååå vi pratar och skrattar och ha det underbart i varandras sällskap! Mycket att ta igen. Nu har vi flyttat så mycket närmare varandra och har lovat att ses oftare, och det som är roligt att mina flickor fullkomligt älskar Maria!!!!! De vill leka, hålla handen, bli puttade i vagnen och älskar Maria! Kolla också in hennes blogg!!!
http://upptillbevis.blogg.se/
Maria, jag vet att du läser detta! Älskar dig min vän!
 
 
 

Kommentera här: